Aselincimom aynı ay ve kilodaymışız, bana da az geliyor nedense. Başlarda çoğunlukla mama ile besleniyordu bebeğim şimdi çoğunlukla anne sütü günde toplam 120 ml mama alıyor. Mama sonrası hemen kaka yapıyor. Günde en az iki kez. Fazla mı geliyor desem kilo alımı normal, hipp mi acaba barsaklarını çalıştırıyor. Sizde durumlar nasıl?