Buket57 Ozgeenr aptamil kullanıyorum 3 numara 9-12 ay yazıyor,şu an kızım 9 ay 23 günlük tam 9 aylık iken kullanmaya başladım canım🥰 sizin hangi mama? Üzerinde hangi ay yazıyor
Buket57 Ozgeenr siz bilirsiniz ama ayınsa göre olsa daha iyi olur,sizinki tam 8 aylık mı 9 una yaklaştı mı?
Melek34011 Ozgeenr neden erken geçmek istiyorsunuz ki bir ay daha kullanın 1 ay sonra zaten geçersiniz bir şey olmaz diyemeyiz belki ağır gelir midesine dokunur bilemeyiz ki biz
Buket57 Ozgeenr peki neden erken geçmek istediniz onu anlamadım? Yanlışlıkla mı 3 numara aldınız? Daha erken bence kullanmayın zararı var mı bilemem içerik olarak ağır gelebilir belki. Hani 5 6 gün olsa ama daha baya varmış 9.aya
Ozgeenr Melek34011 2 numara kbl etmiyor ozmnda biberon reddı yaşıyorum ztn ıstahlı bı bebek degıl 30-40 ml içiyor dahabhala 1 numaradayım oyzdn 3e gecsem mı dedımde
Ozgeenr Buket57 hayır 2 numarayı kbl etmıyor ozmn da bıberon reddı yaşıyorum hala 1 numara kullanıyorum oyzdn 3 numara kullana mı dedım 🤔
Buket57 Ozgeenr ama 1 numara 6 aya kadar 😞 2 numara kullanmanız lazım mamayı içerken onu oyalayacak bir şey verin eline oraya odaklansın olmaz mı? 3 e geçsen onuda içmeyecek ona bakarsan yani.
Melek34011 Ozgeenr farklı mama deneseniz ya da doktora danışın buradan fikir alıp uygulamayın olmaz dediğimiz oluverir işi şansa bırakmayın