Duyyucel1 Anneler yardım edin , uzun süredir molfix kullanıyorduk ve hiç şikayetimiz yoktu sızdırma ve pişik asla olmuyordu ta ki molfix yenilenene kadar aynı şikayeti yaşayan var mı ?
Aylinkoo Duyyucel1 bizde de oldu Molfix pişik yaptı. Bende Prima aktif Bebek kullanıyorum çok şükür 6 aydır pişik yok.
Duyyucel1 Ben trendyoldan bulabiliyorum eskilerden ama güvenemiyorum sizin aldığınız bir site var mı peki merdiven altına denk geliriz diye endişelendim