Kızlar kızım 3 yaş doğum günü haftaya. Acaba bisiklet mi hediye alsak diyorum. Bu ara yolda gördüğü tüm bisikletlere binmek istiyor. Bugün komşumuzunkine bindi 3-5 dk . Tabi ilk defa bindiği için pedal olayını çözemesekte scooter tecrübesinden dolayı direksiyon yönlendirmesine hakimdi. Sizce 3 yaş bisiklet için uygun mu? Erken mi? Yani bi hevesle her cıkısta 2-3 dk biner bırakır mı bu yaşta sizin nasıl oldu? Çünkü Scootera öyle yapıyor.