cokisimvardahacocukuyutucam Kızlar biraz stresli bir hamilelik taşıyorum linclemeyin olmuyor hamilelikte günde kaç sigara içiyorsunuz ,içtiniz ve bir sıkıntı oldumu
Onemother1 cokisimvardahacocukuyutucam ben günde en fazla 5 tane içiyordum bazen değiştiği de oluyordu daha az ı yada daha fazla gibi ama genelde 5 i geçirmemeye çalışıyordum.şuan 7 aylık bebeğim bi sorunumuz yok şükür 🙏
susunbebekuyuyo cokisimvardahacocukuyutucam ben ilk hamileliğimde içtim yani rutinimde hiç azaltmadım psikolojik sebeplerden ötürü doktorumda biliyordu vicdanımı döve söve içtim çünkü sürpriz gebelikti ve ailecek çok zor bir dönemden geçiyorduk çocuğumda sağlıklıydı çok şükür kimseyi bı sebeple kınamıyorum ve linçlemiyorum yaptığımıda asla savunmuyorum 2.gebeliğimde hiç içmedim
Deletedmom104 cokisimvardahacocukuyutucam Ya bu çok değişken bir şey. Savunmuyorum ama içtim günde en fazla 3 taneydi. Çok şükür bir şey olmadı ama olmayacağı anlamına da gelmez. Bırakılsa çok iyi olur 🫠 Eğer 2. Çocuğu düşünürsem hamile kalmadan bırakmayı düşünüyorum
Mazikeen cokisimvardahacocukuyutucam ben ağır bir bağımlıyım 20 yıldır içiyorum bırakmaya çok çalıştım ama olmadı azaltmaya çalıştım ama içtim yani günlük sayı vermem doğru olmaz çok şükür hiç bir sıkıntımız olmadı ama bu tamamen şanstı olabilirdi de rabbim yardımcım oldu keşke içmeseniz ama bağımlılık nedir çok iyi bilirim
cokisimvardahacocukuyutucam Onemother1 maşallah benimde stresten elim ona gidiyor nefret ediyorum ya .
cokisimvardahacocukuyutucam Deletedmom104 ilk cocugumda hiç içmedim ama artık bu üçüncü ve stresi kaldıramıyorum.
Ogrenecekcokseyvar cokisimvardahacocukuyutucam 17.haftaya kadar normal içiyordum hareketini hissedince günde 3 e düşürdüm bazı günler hiç hiç içmedim bazı günler 5-6 yı buldu bir sıkıntı olmadı
Aynenkanka cokisimvardahacocukuyutucam kullanmıştım ben günde 5 adet kadar içiyordum. Bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür. İçmemek en güzeli, keşke içmeseydim düşündükçe çok pişman oluyorum