anonim99 canım bebeğin daha ufak lokal anestezi yapan başka biryer düşünsen mesela bizde olmadık daha 27 aylık oğlum eğer çok aksi
birnurunzz merhabalar şuan 27 aylık oğlum bizde yeni doğduğunda 2 defa yattık sarılıktan şimdi yeni doğum yapacak kimi görsem tembihlerim ilk doğumum sütüm çok azdı içiyor içemiyor anlamıyorum emip uyuyor ebe mi hemşiremi doğumdan sonra yanıma gelen zatı muhterem onun karnı kiraz kadar iki damla süt gitse yeter dedi bende emip uyuyorya doyuyor sanıyorum zayıfladı 2 günde bilrubin seviyesi tavan fototerapi falan hastane odası lohusalık yani demem oki doyur kardeşim sütün az sa korkma mama ver ama ver emecek çişle atacak o bilrubini ne kadar gıda alırsa okadar iyi ayaklarının altını gıdıkla gerekirse soy 2 saatte bir muhakkak besle şimdiki aklım olsa ahh bana öyle demişti dr ben aman anne sütü alsın ama alışmasın biberona yahu şimdi ne kızıyorum kendime çocuk açlıktan bayılıyormuş şekeri düşüp bende doydu uyuyor sanıyorum sütüm az mamaya da alışmasın tabi mama kötü çünkü sonuç 3. Ayda yakaladı yaşıtlarının kilosunu hem mama hem annesütü aldı 8. Aydada kendi bıraktı beni çok şükür 27. Aya geldik üzülme geçiyor şuan çok endişelisin onun için ama nolur elinden geldiğince beslemeye çalış sağlıcakla büyüsün bebişin inşallah 🙂🙏🏼