hamzacanim Ya kızlar bu kaç gündür çok şiddetli kaslarım kasiniyor içi hepsi kepek gibi kabuk tutmuş ne yapacağımı bilmiyorum ilk defa böyle bişi geliyor başıma tavsiye verin lütfen
MeetJoeBlack hamzacanim benim doğumdan sonra oldu bu, saçımda kulaklarımda ve kaşlarımda kabuklar oldu. Seboreik dermatitmiş, doktor ilaç ve şampuan verdi ama fayda olmadı maalesef.
Pamuguuummm hamzacanim Bende de kaş yüz ve saçta aynı sorun vardı 2 cildiye doktoruna gittim egzema dediler. Her su değmesinden sonra nemlendirmek için krem süreceksin dediler. Kuruluktan oluyormuş.