Yildizzza Arkadaşlar 3 yaşındaki oğlumu İngilizce oyun grubuna götürmek istiyorum.en son oyun grubuna 1 yaşında gitti. ilk normal olan oyun grubunamı gitmeli yoksa direk İngilizce oyun grubunamı acaba sıkıntı yaşarmı direk ingilizce oyun grubuna gitse ?
bal012 Yildizzza bence normal oyun grubuna gitsin biraz alışsın kuralları ortamı öğrensin daha iyi olmaz mı
Yildizzza bal012 İngilizce oyun grubu sürekli olmuyor da başlamışken gitsekmi acaba dedim ama galiba haklısınız alıştıktan sonra gitmek daha doğru olucak galiba. Teşekkür ederim 🌺
bal012 Yildizzza rica ederim hani farklı ortam bu sefer bocalar sorun olur ama önce orda ne yapıldığını bilse alışsa sonrası için İngilizce oyun grubu çok güzel olur bence çok güzel düşünmüşsün👍