Hulyamiran ben yaptırdım. İndirimli 5 bin TL vermiştim 2 yıl oldu. Ama bin pişmanım yaptırdıgıma.Down şüphesi ile yaptırdık.21 gün sonuç bekledim. Down değildi çok şükür fakat bambaşka bir hastalık çıkardı bebeğimde. Down olursa gebeliği sonlandırıp sonlandırmamak bana bırakılmıştı. Ama fetal dna sonucuna göre çıkan hastalıkta bana bırakılmıyor gebelik kesin sonlandırılması gerekiyordu. Çok acı cektim. Karnımda 20 küsür haftalık kıpır kıpır bir cocugun gebeliğinin sonlandırılcagını düşünmek… En son doktorum amniyosentez yapıcaz dedi. Kesin sonuç.. Ve süpriz… Bebeğimde o hastalıgın esamesi yok. Allaha şükür. Bu arada cıkan hastalıgın adını hatırlayamadım. Kafası su toplar bedeninden büyük olur ya görmüşsünür sosyal medyada fakan. O hastalıkmış güya.. Paramla çile çektim.