byzss ilk dogumumda 6 ay cok dokuldu alnim acilmisti kel gibi, sonra kendi kendine durdu. Simdi 2.ye dogum yaptim 4 aylik benimki de yine cok fena. Hormonal bence ne yapsaniz fayda etmiyor. Yerine cikiyor hepsi merak etmeyin. Herkes percem kestirdim saniyordu bebek saclarimi😅