Valla gardropstan satmaya değmezmiş 😂😂 bende yeni giriştm. Güya yürüteç sattım amaa kargo bedeli desiden dokayı çıkınca yürüteçi bedavaya vermiş gibi bişe oldum. Kadın sağolsun farkı kapatmak istedi ama cingenlik yapmak istemedim sonuçta bebek için gidiyor diye. Diğer kargolarda nasıl oluyor tabi bilmiyorum. Hayırlı kazançlar 😅