1ipek1ceren Prensannesi0 Ben de gömmedim evde duruyor 😂 Göbek bağı, doğum bilekliği ve doğduğu günün takvim yaprağı bu üçünü saklıyorum 😍
Maka_Paka Çok geç düştü ve koktu çok fena, düştüğü gibi gönderdim 😂 bütünü bende yavrumun parçasını ne yapayım 😂
Aleynaa12- Prensannesi0 evet gördüm nedense dışarıya koymayı hiç gönlüm razı gelmedi sanki nolcaksa😅😅
Prensannesi0 Iremylcnkya07 ya kendi fikrim ben bu tarz inançlara inanmıyorum 🥰 evde kalmasının sebebi ise ondan bana hatıra kalması 🥹