17 aylık kızım henüz bir aydır yürümeye başladı evde yürür evi turlar ama dışarıda asla yürümez parka götürmek işkence oluyor bana milletin çocığu koşar oynar salıncağa biner toprak kumla oynar benim kızım salıncaktan bile korkuyor binmek istemiyor bu durumu yaşayan oldumu ve ne kadar sürdü 😒