yamy canınızı hiç sıkmayın benim kızım 7-8 aylıktı doktor kilosu düşük dedi ve yakın takibe aldı o zaman 7 kg felandı herşeyine bakıldı şuan 15 aylık ve 8 kg hiçbir sağlık problemi yok kan idrar herşeyine bakıldı yemek güzel yiyor ve mama ile besleniyor,çok takıyordum önceden ama sağlıklı ve herşeyi yediği için içim rahat ve takmıyorum artık . Bünye ile alakalıdır inanın kimi çocuk ne yapsan almaz. Ben artık kafayı yemiştim her hafta çocuğu farklı farklı doktora götürüyordum ( çevremdeki ruh emici insanlar yüzünden ) hep zayıf zayıf gelişmiyor diye diye delirtmişlerdi beni . Şuan ne kadar boş şeyler için üzülüp takmışım diyorum