Pirayee ybra2606 bugün ablam aranmiş kızamık aşısı için çağırmışlar. 11 aylık yeğenim. Neymiş salgın o yüzden. 12. Ayda zaten kızamık aşısı var yani. Neden boyle bişeye gerek duyuldu anlamadm
Dln Pirayee aradan gecen 1 ay icinde sorun olmasin diye aranmistir.zaten zorlamiyorlar tercih meselesi.
Portakal Smyetugra aşıda yumurta akı var alerjisi var mı diye öyle denmiş sanırım. Benim kızımın alerjisi var ne yapıcaz bilmiyorum 🤷♀️