66arasim Pratik oluyo güzel oluyo dediğiniz var mı kizlar sahurluk,iftarlik Ben nasip olursa içli köfte,su böreği,biraz mantı yapmayı düşünüyorum poğaça vs farklı öneriniz varsa siz neler atiyorsunuz
Duygusaljelibon_ 66arasim aşko daha erken değil mi mxkd çok sabırsızsın baya seviyorsun ramazanı sanırım . Bende sahuru çok seviyorum
mnkanne1 66arasim önceden dolabımda kuru dolmam ve sarmam var hazır köftem de var sigara böreği falan sarıp koymuştum şimdilik idare eder sanırım sadece ekleme yapabilirim
Ahsenneguzelguluyorsun Duygusaljelibon_ Ramazan icin sevinmek sevapp bende cok severim Ramazanları geçen yıl oruç tutamadim hamiştim bu sena ttutucam insallah🤩
66arasim Duygusaljelibon_ Bide çocuk olunca ramazanda zor oluyo hem oruç hem çocukla o yüzden pratik olsun
Duygusaljelibon_ 66arasim küçükken çok güzel olurdu hava yağmurlu olurdu fırına gider sıraya girerdim pide almak için çok özlüyorum o zamanları
Duygusaljelibon_ 66arasim ayyy bayılırım ama ben sarımsaklı yoğurtlu çok seviyorum karsa özgü hingel çeçil peynrlide oluyo sarımsaklı yoğurtlu da
66arasim mnkanne1 Hım sigara böreği yapabilirim bende kız benimki bom boş hiç bisey yok daha ben dolaptan sevmiyorum aslında ama şimdi hem oruç hem çocukla zor olur diye yapım dedim
mnkanne1 66arasim ben yapınca eşimde bende az yeriz kalanı hooop buzluğa rahat oluyor mesela ani bir misafir bile gelse hemen çıkarıp pişir çocuklu evde rahat olur
66arasim eylulsabahi_01 Ben geçen yıl tuttum ek gıda alıyordu ama süt azaliyor onu soyleyim ekstra mama alıyorsa tutabilirsin ama sadcee ek gıda yanında emziryorsan bilemyicem senin kararın