ecelik spiral + prezervatif kullanıyoruz tek başına spirale asla güvenemem çocukta istemediğim için en garanti bu diye düşünüyorum zaten tek başına hiç bir koruma yöntemi doğru değildir en doğru olanı cift korumalı yöntem diye düşünüyorum tabiki karar sizin adet dönemim de kanama çokluğu ve gün fazlalığı hariç ben spiralden memnunum hiç bir sıkıntıda yaşamıyorum inşallahta yaşamam