Benim bebeğimde egzamalı bir bebek alerji testide oldu hiçbirşeye aleejisi yok kortizonlu krem kullanıyoruz azalıyor ama bırakınca tekrar çıkıyo kortizonlu olduğu için sürekli kullanmak istemiyordum ne kremler sürdüm fayda etmedi en son doktorum biopedia nemlendirici önerdi onu kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor yine tamamen geçmiyor ama kızarıklığını gidiyor birde anneler asla zeytinyağı sürmeyin egzamayı beslermiş dahada ben o hatayı yaptım iyice yayıldı