Kızlaar önümüzdeki ay kızımın ilk doğum günüü🫠 evde süsleyerek kutlama yapıcaz. Elbise arıyorum kızıma ama içime sinen bişey bulamadımm. Ne çok sade ne çok abartıı böyle tatlışş bişey istiyorum siz neler tercih ettiniz ya da tavsiye edeceğiniz modeller varsa bi el atınn🥳