Bebeğim iki aylık gece mi yoksa gündüz düzeni mi demek istediniz bilmiyorum ama aslında tam bir düzenimiz yok önceden gündüz uyurdu şimdi az uyuyor gecede bazen erken yatar bazende geç ama geceyi 1 2!yi bulmaz ben saat 11 gibi ona uyku vaktinin geldiğini anlatmak için ışığı kapatıyorum pijama vs giydiyirum az da pis pis o kadar ama dediğim gibi daha tam düzen yok ancak daha .