Umayyy1 Çankırıyı bilmiyorum ama İstanbul’da 5 sene yaşadık. Her sene ipka vermedik tayin çıksın diye geçen sene gelebildik doğuya 😊 şahsi fikrim İstanbul zor. Nispeten daha iyi diye Anadolu tarafında ev tuttuk ama ona rağmen kalabalık, trafik, pahalılık, insan ilişkileri, eşimin surekli çalışması beni çok zorladı. Çocuklar için olanak sınırsız bu bir artı ama eksileri benim açımdan çok. Bu arada neden çok bir seçenek yok dediniz?