Kızlar bundan 7 yıl önce kardeşim vefat etmişti, onun için bı kaç komşumu çağırdım Kur’an okumaları için. Kızım ve ben hastaydık ama şimdi biraz toparlandık çok şükür tabi daha kırgınlık var vücudumda komşularım da biliyor bunu geleyim soruya
İkramlık ne yapayım sizce? Gündüz olsa poğaça börek kısır gibi şeyler yapardım ama gece gelecek komşularım (eşim vardiyalı çalışıyor diye gece yapıyoruz) peynirli irmik helvası veya normal irmik helvası ve çay yapsam az mı olur sizce.
Bu postu bile kızıma buhar verirken açtım🤦🏻♀️