Gakkoyenge morsevenanne9 sabahları tv açık olsun uyuttuğun zaman sesi az açık olsun yoksa en ufak sese kalkıyor birde 4. Ay atağındadır şimdi normal yani
morsevenanne9 Gakkoyenge haklısınız teşekkür ederim ben hep kapalı tutuyorum uyanmasın diye belkide bu yüzden böyle uyanıyor tık sesine bile 🤷🏻♀️