Meme reddi var sütü sagip veriyorum birde gaz var cok biogia yi veriyorum sabah 12 de 5 damla gece 12 de 3 damla olarak cok rahatliyor birde zorda olsa her sut emdiginde gazini hem alt hem ust cikarana kadar ugrasiyorum birde altini degistirirken acik birakiyorum birde benim bebegimin poposunda ve sirtinda killar var ovdukca kabariyor sizdede var mi acaba yaaaa???