mooomm01 bizim çocuk doktorumuz da daha usg cekilmeden önce böyle kontrol etmişti. Çizgiler bak çok simetrik annesi diye göstermişti bana da. 2 aylık kontrolüne gelmeden hemen önce usgye gidip gelin demişti. 2 ay olmadan gitme yanıltıcı sonuç olabiliyormuş.