Kızlar merhaba öncelikle 3 ay 23 günlük bir kızım var doğum kilosu 2730 2600 le hastaneden ayrıldık ve aylık kontrollerimizde çok şükür 1 er kg gittik en son 900 vs ama ben ilk zaman takmiyodum hala öyle ama ister istemez anne olarak biraz hani şöyle toplu böyle tombala muhabbeti var ya bana zayıf geliyor nedense önceliğim tabiki sağlıklı olması doktorum da normal güzel ilerliyor diyor şimdi onzmaan derdin ne diceksiniz ama ne bilim daha fazla kg alsin istiyorum emiyo bu arada günde 1 kez bir de gece bir kez mama veriyorum sadece 27 sinde 4. Ay kontrolu var kaç kg aldı bilmiyorum offf annelik niye böyle elhamdülillah sağlık hepsinden önemli ama biraz daha toplu olsun yada olsa diye bakmak icimi kıydı artık 🤦🏼♀️