Tesmert 7+1 oldum bende 1 yaşına kadr dayanim diyorum ama aklı eriyo artık anlıyo herşeyi dha çok memeye bağlancak die korkuyorum dişleride çıkıyo.karnımdakinede yazık oda bi can bende çok wicdan yaptım ana bu aya kadar da emdi hiç emmeyen bebeklerde war nebilim kafam karışık bana kalsa bugün bırakcam süt we ürünlerinide tüketemiyorum dışardan takwiye ilaçta nereye kdr emzirdiğin için.bebeğin alerjik bide