Kızlar 2 aylık bebeğim var gaz sancısı çok olduğundan akşam uykusuna zor dalıyor akşam banyo yaptırıp masajla rahatlar diye düşünüyorum ama akşam bebek banyo yaptırılmaz diye bir hurafe var gerçi adı üstnde hurafe ama yinede bir çekiniyorum sizler akşamları yıkıyormusunuz bebekleri?