moonrisekingdom Kızlar onlinede bir ebr emzirme danışmanı buldum 3 haftalık 1750 tl dedi önce sütünü artıracağız falan dedi ben de okey dedim ama sizce iyi yapmış mıyım deneyen oldu mu?
bakkalemzigi moonrisekingdom bana para tuzağı gibi geliyor bunlar artık internette her yerde yazıyor bu bilgiler , buradan da sorabilirsiniz tecrübeli annelere , arkadaşında yazdığı gibi devlette ücretsiz danışman var
Umutunannesi_ Hayır bence ben birebir yüzyüze eğitim aldım ama inanın danismanin yaptigi ekstra hicbirsey yok herşey yine sizde bitiyor sadece para tuzagi
moonrisekingdom Umutunannesi_ özel tarifler verip sütünü artıracağım dedi sonrasında da biberonu falan bıraktırız dedi ben kendim hiçbir şey yapamıyorum denesem aklımda kalmaz en azından dedim ama bilemedim😔
Umutunannesi_ moonrisekingdom yani şöyle soyleyim sizde bitiyor derken şunu demek istedim kendisi hicbisey yapmiyor bildigimiz şeyleri soylemekten başka bol su iciyosun stresten uzak kaliyosun sütüm yok demiceksin kafanda buna inanacaksin sütüm var diyeceksin bebeginle ten temasi kuracaksın bol bol sağım yapacaksin vs vs gibi bildigimiz seyler yapmadi benim aldigim danışman siz bilirsiniz tabiki yine ama ben fayda goremedim süt artmayinca artmıyor ben herşeyi denedim ama olmadi 4. Ayda kesildi malesef
uykularyalanoldu_21 Covid zamanıydı ve online en iyi seçenek gibiydi.. ben faydasını gördüm ama ücretler bu kadar yüksek değildi 😔
aysimaligunler Temas derneği diye bir sayfa var instagramda bana da burdan biri önermişti ücretsiz yardımcı oluyorlar çok yardımcı oldular çok ilgilendiler bizim kız da başarılı olmadı maalesef ama belki siz de olur Bi bakın oraya isterseniz
kubra1661 Bence boşuna para vermeyin ben o hatayı yaptım, her emzirmeden sonra hiç üşenmeden 5 dk da olsa sağım yapın makinayla. Bol su için cidden artıyor . İncir uyutması yapın ciddi arttırıyor. Bence makinayla sağmak da çok önemli.