mrsatsy 9 aylıktan beri akşam yemeklerinde bizim yediklerimizden yiyor ama öğlen ona özel hazırlıyorum çünkü biz öğle yemeği yemiyoruz. Öğlen yemeklerinde de normal ürünler de kullanıyorum, içeriğini ve besleyiciliğibi sevdiysem organik ürünler de kullanıyorum. Ben hayatta avokado yemem mesela ama ona özel her gün avokadolu muzlu ara öğün yapıyorum. Ruşeym çok faydalı yine, onu da ona özel alıp kullanıyorum. Bebek irmiğini de çorbalarına kıvam vermek için kullanıyorum bazen.
3 ana, 2 ara öğün (ara öğünlerinin biri şu an için mama) olacak şekilde besleniyor. Son olarak gece yatarken mama içip yatıyor.