sütü olanlar olmayanları anlayamıyor. baktığınızda sütümün artmaması için hiçbir sebep bulamıyorum. ama artmıyor artsada yetmiyor. ama yinede banada para tuzağı gibi geliyor. bilemiyorum her söyleneni yiyip içip sağdım sıl emzirdim başından beride inancımda var sütümün yeteceğine ama nafile. her annenin hissettiği kaygılar dışında stresim de yok. uykumu da alıyorum. ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. burada bekliyim belki bir bilen işe yarar bir şey söyler. 😪