Merhaba hanımlar. Ben 9 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Genelde soğuklarda ayaklarımı biraz üşüttüm mü kasık ağrım olurdu ama bugün sanki regl olacakmışım gibi bi ağrım var kasık bel bacak ağrısı ama daha 8 gün var regl olmama bu şekilde soğuklardan kaynaklı böyle arı yaşayan oldu mu ?