semra45 kızlar oglum 4 aylık saclqrı çok dökülüyor eli sürekli kafasında ve agzında bende kestirmek istiyorum ama tereddütte kaldım kestıren varmı daha once
Aslansmommmm semra45 3 ay 20 günlük oğlum 4 gün önce kestirdim miss gibi oldu kendi saçları ağzına giriyordu artık hep birde çok terliyordu çok iyi oldu bizim için
ahiskali Biz oğlumun kafasını makine ile kazıdık elbette makinenin sesinden korktuğu için ağladı ama elimizi çabuk tuttuk çünkü çok dökülmeye başlamıştı. Ben tuttum eşim kesti zaten az bebek saçı hemen bitti 🙃
ahiskali semra45 4 aylık olmamıştı bile kestiğimizde dediğiniz gibi dökülüyordu beşikte hep saç oluyordu falan ağzına falan girmesin diye kestik. İlk oğlumu da yine aynı 3,5 aylık falandı kesmiştik
semra45 Colahusu elini kafasına götürüyo sonra agzına götürüyo her yeri kıl içinde ondan kestirmeyi düşünüyorum
semra45 Aslansmommmm bunu görünce rahatladım bişey olur diye korkuyodum yarın gidip kestiricez inşallah