Kızlar normal mi acaba ne yapmalıyım bilmiyorum oğlum 3 günde cis kaka birlikte halletmişti kızım 30 aylık gecen hafta başladım bi hafta oldu tam ben götürürsem yapıyo yoksa söylemiyo sadece ilermesi eskiden yapıyodu onu da söylemiyodu ben farkediyodum simdi geliyo yaptım diyo gece bi defa tuvalete oturtuyorum yapıyo bazen ıslak bazen yapıyo altına kaka daha kötü bi kez tuvalete yaptı korktu simdi gidiyo bi köşede altına yapıyo yaptım diyo acaba ilerler mi böyle yaptıkca ümidim kalmıyo