Bebeğim 3 ay 9 günlük bu hafta sadece 100 gr almış genelde hafta da 300 350 gr aldığı oluyordu doktor az değil ama sınırlarda dedi ister istemez insan üzülüyor mama ile besleniyor ne kadar yiyebiliyorsa ver dedi iştahlı bi bebek anlamadım neden böyle oldu başına gelen varmi sonra ki haftalar da düzelme oluyor mu 😕