nazlii1_ Gakkoyenge ben ocean kullanıyodum ama çocuk doktoru onun içinde demir çok az dedi başka devletin karşıladığı demir ilacı verdi şurup gibi kocaman şişesi var. 9ay kontrolune gittiğimizde demir çok düşüktü onu vermişti bize onu kullanıyoruz şimdi