madeinpelin Kızlar oğlum 6. Aya girecek suluk alacağım ama munchkin pipetli sulugu mu daha kullanışlı aventin damlatmak bardağı mı ? Pipetli nasıl alıştıracağım onu da bilmiyorum öneriniz nedir? Muchkin çok kullanışlı diyen de var bilemedim
FadiXx madeinpelin bende böyle çok kararsız kaldım en sonunda muchin aldım pipetide çekemez diye düşünmüştüm aslında ama hemende çekti. Ortada duruyor kendi gelip canı istedi zaman alıp içiyor
kelebek_17 madeinpelin Munchkin çok çok iyi. 1,5 yıla yakın kullandık yerden yere attı hiçbir şey olmadı. Şimdi vagonlife çelik suluğa geçtik o da güzel ama Munchkin efsane👌🏻
CaninannesiCemre madeinpelin Munchkin kullanıyoruz aylardır çok memnunum,avent hakkında hiç bi fikrim yok ama munchkin temizliği biraz zor geliyor bana 🤷
caylavyu madeinpelin Munkckhin kullanıyoruz 6 aylıkken aldım şuan 15 aylık severek içiyor akıtma vs yapmıyor zaten çok memnunum.
zeyslittlebaby Munkckhin aldım çok memnunum hiç akıtmıyor. Avent alistirma bardağınıda kullandık oda akıtmıyordu ama her içisinde boğazına kaçıyordu. Meme emen bir çocukla zaten emme refleksi çok kuvvetli oluyor. Pipete hemen alıştı benim kızım.
madeinpelin zeyslittlebaby yani direk suya alıştırmak için aldığınızda çekebildi mi çünkü benimki biberon da asla kabul etmiyor boşa gider diye korkuyorum çekemez istemez diye
madeinpelin caylavyu bir 6 aylık olanı bir de 12+ olanı var zaten ikisi beraber satılıyor öyle mi almalıyım acaba
madeinpelin Deletedmom_79 6 aylık ve 12+ satılıyor ikisi beraber öyle mi almalıyım acaba yoksa 6+ yeterli olur mu
Deletedmom_79 madeinpelin 15 aylık bebeğim var 6da kullanıtoeum 12 de. Tutma yeri var 6 ayda çok daha konforlu🤌🏻🤌🏻 Ek Güzel kampanya barsa şuan ikili olarak al tabi süper olur
Deletedmom_79 madeinpelin hayırlı olsun bol bol içsin🤍okumuşsundur belki ama yine de söyleyeyim pipetin ucundaki valfi kapatan plastik bir kap olacak incecik onu çıkarmayı unutma