Bebeğim 11 aylık böbreğinde 11 m taş var iki yöntemle alabiliriz dediler kırdırma veya ameliyat. Seçimi bize bıraktı küçük olduğu için ameliyattan korkuyoruz dayanamaz diye ama doktora göre o daha garanti.. bekleyin bir iki yaşına girsin diynler de var şaşırdık ne yapacağımızı yaşayan var mı böyle bişey