niluna Eşim yıllık izne çıkacak afyona termal otele gitmek istiyoruz var mı gidip memnun kaldığınız fiyatı aşırı fazla olmayan bir yer 🌺
teachermom07 niluna Özgül termalde kalıyoruz hep. Termali gerçekten güzel odalarda harika ama yemekleri kahvaltısı beklentimi karşılamıyor.
cahillesohbetikestim niluna aforia, garden kale, oruçoğlu, özgül fiyat olarak diğerlerine göre biraz daha makul
Beyninizikullanmakucretsizdir İkbal termal otel çok iyi ama pahalı eşim onlar iş arkadaşlarıyla gitmişti baya güzel bir yer dedi. Bütçeniz yetiyorsa oraya gidebilirsiniz.
RanaSalih Özgül termal otele gitmiştik çocukların yaş seviyelerine göre havuzlar vardı biz memnun kalmıştık
Beyninizikullanmakucretsizdir niluna bu arada yemekleri de baya güzelmiş bu detayı da atlamak istemedim 😃
Beyninizikullanmakucretsizdir niluna yemekleri açık büfe şeklinde herşey varmış, umarım yanlış söylemiyorumdur 🫣