Kızlar 35 haftalık hamileyim 2 yaşında oğlum var şuan oturduğumuz ev kira annemlerin de evi var aynı mahallede sayılır çok az bı uzaklık var arada yürüme mesafesi yani öyle tarif ediyim, annemler evini vs yaptırdı ama gelmiyorlar şehir dışında olduklari için bize geçin diyorlar hem kiradan kurtulmus olursunuz bizim de öyle vaaow bı eşyanız yok zaten 2 gecede tasiniriz görümcem kayınvalidem yardıma gelicek çok mu zor olur doğumdan sonra daha zor olur gibi Mart da doğum var zaten Nisan da 40 çıkıyor en azından biraz kendimizi toparlariz annemler 2 sene kalın diyor evde eşim mirin kırın ediyor yok nasıl etcez ya diyorum kira vermicez işte rahat boya da yeni yapıldı eve