Benim dişimde uzun süredir iltihap vardı korkudan gidemiyordum tabi kök dişim bugün gittim film çekildi doktorda antibiyotik verdi sabah akşam kullan çarşamba günü gel dişini çekicem çektikten sonra iltihabı alıcam en fazla 10-15 dakikalık işlem dedi antibiyotiğe başladım bugün yarından sonra gidicem bakalım bilgisi olan varmı diş çekildikten sonra ilhitabı nasıl temizliyor zaten iltihap dişle beraber gelmezmi 😩