Benim oğlum 8 aylık. Sürekli kucağımda olmak istiyor yere bırakınca hemen ağlamaya başlıyor artıkta ağırlaştı çok zor olmaya başladı. Aslında biliyorum ayrılık kaygısı başladı ama bir anda çok fazla oldu sanki. Henüz hiç dişi de çıkmadı o da mı canını yakıyor acaba. Sizin de böyle mi?