Teşekkür ederim sizi dinlicem ama inşAllah gerek kalmaz ve düzelir ayın 19 un da ve 21 in de farklı hastaneler de ultrason randevumuz var üç aylık oluyoruz sormak istediğim şey dışarıdan bakınca hiç bi sorun gözükmüyor nasıl oluyor da gelişmediğini anlıyorlar çünkü hareket ettirmesi felan çok şükür yolunda bu arada size de çok geçmiş olsun Rabbim kimseyi evladının sağlığıyla imtihan etmesiin inşAllah