Bende nobetteyim:))) hamilelikten bu yana doğum dahil bebekle ilgili en zor şey uyutmakmis gercekten o kadar zorlaniyorum ki ama biz alıştırdık belkide doğalını bozduk sallayarak ama gazlı bebek nasil sakinlestireceksinki başka türlü Allah hepimize güç kuvvet versin ya