Mrhaba arkadaşlar, kısım 1.5 yaşında şuan ramazan ayindan önce sütten kesmeyi planlıyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Çok korkuyorum. Onu da korkutmadan bıraktırmak istiyorum. Çalışıyorum sabah 7 de birakiyorim akşam 7 de alıyorum 12 saat birbirimizi görmüyoruz. Lütfen fikirlerinize ihtiyacım var