Duygusaljelibon_ ben kahve ve tonları kullanmadım hiç boya ile. Sadece doğal rengim kumral onu kullandım 17 sene, kızıl yansımalı kahve kullanabilirim dersen dene, beğenmezsen şayet kahve ile kapatırsın ama kızıl yansımalar olur mutlaka, birde şuan kahve olduğu için ilk boyamada tutmayabilir. Açıcıyla tutar.