Nurmiran1606 Merhaba arkadaşlar verem aşısı sonrası başına böyle bir şey gelen oldumu furacin Krem verdi doktor kabuk bağladı gibi oldu yine böyle devam etti sonra balaban başladı kremi kullanmama rağmen durum hala bu
SevimliHayaletCasper Nurmiran1606 off çok fena olmuş kıyamam yaa 🥺 bi başka doktora mı gitseniz acaba
Nurmiran1606 SevimliHayaletCasper şimdilik 2 farklı doktora gittik ağrı acıma Yok dokunuyoruz tepki vermiyor başına gelen var mı diye merak ettim sadece kan Felan nda verdik şimdi film ve tekrar Kan alacaklarını söylediler