Arkadaşlar selam 5 ay önce sezeryan oldum ancak dikişlerim çoğu kişininki gibi estetik dikiş değil ip dikişti. 10 gün sonra dikişlerimi aldırdım çok zordu ilk 40 gün gerçekten. Şimdi de dikiş bitim yerim inanılmaz yanıyor iki gündür. İp dikiş olanlar var mı sizde de durum böyle mi sanki dikişlerim açıldı da biri tuz basıyo gibi oluyo teşekkürler şimdiden