neanladinyurdagull Ozgeenr üstünde yazan aylara,yaşlara uyarak geçilmeli.3 numara 1 yaş itibariyle uygun
busekandemirr Ozgeenr bebeğim 9 aylık, aptamil kullanıyoruz ve aptamilde 0-6 ay 1 numara, 6-9 ay 2 numara, 9-12 ay 3 numara ben yeni geçtim 3’e. ama her mamanın numaralandırması aynı değil bundan önce hipp kullanıyorduk onda 0-6, 6-12 diye gidiyordu
moommyyy babymomyyy doktorunuz mu geçmenizi söyledi? 6 aya kadar 1 numara kullanılıyor diye biliyorum
neanladinyurdagull babymomyyy ozaman ne diyeyim Allah akıl fikir versin size 4 buçuk aylık bebeye 4 numara mama vermek 🤲🏻😷
babymomyyy neanladinyurdagull ısjxjdjdjıdd Allahım benim kafa gitmiş uykusuzluktan ben soruyu bez diye okumuşum
Onemother1 Ozgeenr neden geçmek istiyorsunuz erken.aralarındaki fark ne? Bilmediğim içşn soruyorum yanlış anlamayın
neanladinyurdagull Ozgeenr oldukça erken üstündede yazıldığı gibi 1 yaş itibariyle daha uygun 0-6 ay 1 numarayken 7 buçuk ay 3 numara olmaz bence.Bebegin ihtiyacını karşılamaz