Ben kiwi marka sağma makinesi almıştım. En uygunu oydu. Trendyoldan aldım. cok memnun kalmadım. Elimle sağıyordum. Anne sütü saklama poşeti alıp sağıp dolaba koyuyordum . Bebegime vereceğim zaman sıcak su dolu kasenin içine bardağı koyuyodum çok hafif ılıyınca içiriyorum. Çok sıcak olmasın içindeki vitaminlerin değeri kalmaz . Dolapta 3 gün kalabiliyor. Fazlasını buzluğa atıyordum